کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف| سلیمانیان به مدال طلا دست یافت

15:25 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۵۹۳
کشتی آزاد جوانان جام دیمیتریف| سلیمانیان به مدال طلا دست یافت
رقابت‌های بین المللی کشتی جام رومن دمیتریف روسیه از روز ۱۸ اسفندماه در شهر یاکوتسک در حال برگزاری است

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز نخست این رقابت‌ها رضا سلیمانیان در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود به دیدار فینال راه یافت و امروز با برتری مقابل حریف خود به مدال طلا دست یافت.

امروز و در رقابت‌های روز دوم، ۴ نماینده دیگر کشورمان به روی تشک رفتند که نتایج آن‌ها تاکنون به شرح زیر است:
در وزن ۶۱ کیلوگرم امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور روسیه نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده‌ها رفت. تیموری زاد در صورت پیروزی مقابل حریف خود در این گروه، به دیدار رده بندی راه خواهد یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدماهان خرم کاه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ حریفی از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱۵ بر ۲۰ مقابل کشتی گیری از ازبکستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ابوالفضل شمسی پور حاجی وند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ کشتی گیری از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر مقابل حریف روس شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار فت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان عباسی در مبارزه نخست خود با نتیجه ۱۲ بر صفر کشتی گیری را از روسیه را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیری از روسیه مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

مسابقات شانس مجدد صبح فردا برگزار می‌شود.

سلیمانیان برای رسیدن به فینال دو کشتی گیر از روسیه را با نتایج ۱۰ صفر و ۱۱ صفر از پیش رو برداشت وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۱ کشتی گیری از مغولستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *